مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 08:252021-07-28فرهنگي

اولین جشنواره ملی نقالی کتابخانه های عمومی  برگزار می شود


سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی البرز از انتشار فراخوان اولین جشنواره ملی نقالی کتابخانه های عمومی خبر داد.

- ایسنا/البرز سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی البرز از انتشار فراخوان اولین جشنواره ملی نقالی کتابخانه های عمومی خبر داد.

هادی آشتیانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این جشنواره با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ، آداب و سنن ایرانی-اسلامی و انتقال مفاهیم تربیتی همراه با معرفی سیره علوی از طریق کتاب و کتابخوانی و هنر نقالی برگزار می شود.

وی از کشف و پرورش استعدادهای نهفته کودکان و نوجوانان در زمینه روایتگری و نقالی و تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان به یادگیری به عنوان دیگر اهداف این جشنواره نام برد.

این مسئول توضیح داد: این جشنواره در دو بخش نقالی سیره علوی و نقالی آزاد در دو گروه سنی کودک و نوجوان برگزار می شود و محتوای آثار ارسالی در بخش نقالی علوی مرتبط با سیره علوی به ویژه واقعه غدیر و نقالی آزاد نیز می تواند برگرفته از متون کهن فارسی به ویژه شاهنامه حکیم ابوالقاسم فردوسی و یا موضوعات معاصر مانند دفاع مقدس و.

باشد.

آشتیانی تاکید کرد:جشنواره ویژه دو گروه سنی کودکان (4 تا 9 سال) و نوجوانان (10 تا 14 سال) است که از 7 مرداد ماه همزمان با عید سعید غدیر خم آغاز و تا 31 شهریور ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین جشنواره ملی نقالی کتابخانه های عمومی  برگزار می شود

اولین جشنواره ملی نقالی کتابخانه های عمومی  برگزار می شود